Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.

Publikacja: 30.09.2015 14:18

Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

Foto: Bloomberg

Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione" dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. - Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager w Telepizza.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku