Reklama

Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.

Publikacja: 30.09.2015 14:18

Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

Foto: Bloomberg

Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione" dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. - Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager w Telepizza.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama