Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

To element nowej, innowacyjnej platformy Click&Pizza, która umożliwia zamówienie pizzy jednym kliknięciem z dowolnego miejsca.

Publikacja: 30.09.2015 14:18

Telepizza wprowadza zamawianie pizzy przez Twittera

Foto: Bloomberg

Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione" dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. - Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager w Telepizza.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem