Aktualizacja: 30.09.2015 14:18 Publikacja: 30.09.2015 14:18
Foto: Bloomberg
Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione" dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. - Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager w Telepizza.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas