Mechanizm zamawiania pizzy jest niezwykle prosty - wystarczy połączyć konto w serwisie Twitter ze swoim kontem w zamówieniach online Telepizza, a następnie wysłać tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który mamy skonfigurowany jako „ulubione" dzięki czemu pizza trafia w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres. - Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę. Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Chcemy być łatwo dostępni wszędzie i dlatego stale podążamy za dynamicznie zmieniającymi się potrzebami rynku - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager w Telepizza.

Twitter jest pierwszym kanałem komunikacji z konsumentami, wykorzystanym w platformie Click&Pizza. Telepizza zapowiada dalszy rozwój platformy o kolejne kanały. W chwili obecnej ponad 30 proc. wszystkich zamówień z dostawą do domu czy biura stanowią zamówienia internetowe. Za pośrednictwem urządzeń mobilnych zamawia już prawie 20 proc. ze wszystkich użytkowników sklepu online telepizza.pl.

Telepizza to hiszpańska marka powstała Madrycie w 1987r., obecna na polskim rynku od 1992 r. Stale się rozwija zarówno w Polsce jak i na świecie dzięki systemowi franczyzy. Obecnie sieć krajowa liczy 116 lokali, a ich liczba stale rośnie. Model biznesowy Telepizza obejmuje kilkanaście krajów na świecie, począwszy od Hiszpanii i Portugalii poprzez Kolumbię, Chile, Peru, Ekwadoru, Panamę, Boliwię, Zjednoczone Emiraty Arabskie i kilka innych rynków w Ameryce Środkowej. Obecnie spółka posiada ponad 1200 placówek i 25.000 pracowników.