Symbio mocniejsze w sieciach

Producent żywności ekologicznej zwiększy sprzedaż do Kauflandu i Tesco. Na jej dalszym rozwojem czuwać będzie nowy prezes.

Publikacja: 06.11.2015 12:21

W piątek Symbio poinformowało, że jego nowym prezesem został Tomasz Zarzyka (5 listopada br. z pełnienia tej funkcji zrezygnował Jacek Skowroński). Stanowisko wiceprezesa spółki objął Zbigniew Kozłowski, będący dotychczas członkiem zarządu odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży detalicznej. Do zarządu wszedł również Józef Sidor.

Spółka ma w planach rozwój sprzedaży na rynku detalicznym.

- W najbliższych dniach wprowadzimy 122 nowe produkty do sieci Tesco – zapowiada Zbigniew Kozłowski.

W tym roku spółka rozpoczęła współpracę z siecią Kaufland, w ramach której do końca roku jej 43 produkty znajdą się na półkach 200 sklepów. Swoje produkty dostarcza także do sieci super i hipermarketów Carrefour, Piotr i Paweł, Auchan, Alma, Stokrotka czy E.Leclerc, a także sklepów z żywnością ekologiczną, takich jak Smak Natury, Strefa Diet, Eko Zakupy Vert, Eko Chata, Organic Farma Zdrowia czy Dary Natury.

- Od początku roku wprowadziliśmy do oferty 38 nowych ekologicznych produktów, między innymi olej kokosowy, produkty z rodzaju super foods, takie jak owoce camu camu, nasiona konopi, całe ziarna kakao, trawa pszeniczna, spirulina oraz trawa jęczmienna. Rozszerzyliśmy też gamę produktów w dużych gramaturach. Na życzenie naszych klientów jeszcze w tym roku wprowadzimy około 50 nowych produktów – mówi Zbigniew Kozłowski.

Spółka rozwija również eksport. Jak informuje, jej odbiorcą jest największa sieć handlowa na Litwie, Łotwie i Estonii oraz największa sieć sklepów ekologicznych na Ukrainie. Produkty Symbio dostępne są również w wybranych sklepach w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii.

Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem