Reklama

Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Tania wieprzowina cieszy przetwórnie mięsa. Korzysta na tym firma Tarczyński.

Aktualizacja: 08.11.2015 21:55 Publikacja: 08.11.2015 21:00

Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski jo Jakub Ostałowski

Po trzech kwartałach 2015 roku zysk netto tego czołowego producenta kabanosów w Polsce przekroczył 16 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o ponad 100 proc. Tylko w III kwartale spółka mięsna była na plusie sięgającym 6,9 mln zł – to o 57 proc. więcej niż rok wcześniej. W ciągu dziewięciu miesięcy 2015 r. przychody grupy Tarczyński wyniosły ponad 398,8 mln zł i były o 7,7 proc. wyższe rok do roku.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama