Reklama

Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Tania wieprzowina cieszy przetwórnie mięsa. Korzysta na tym firma Tarczyński.

Aktualizacja: 08.11.2015 21:55 Publikacja: 08.11.2015 21:00

Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski jo Jakub Ostałowski

Po trzech kwartałach 2015 roku zysk netto tego czołowego producenta kabanosów w Polsce przekroczył 16 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o ponad 100 proc. Tylko w III kwartale spółka mięsna była na plusie sięgającym 6,9 mln zł – to o 57 proc. więcej niż rok wcześniej. W ciągu dziewięciu miesięcy 2015 r. przychody grupy Tarczyński wyniosły ponad 398,8 mln zł i były o 7,7 proc. wyższe rok do roku.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama