Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Tania wieprzowina cieszy przetwórnie mięsa. Korzysta na tym firma Tarczyński.

Aktualizacja: 08.11.2015 21:55 Publikacja: 08.11.2015 21:00

Nastały dobre czasy dla producentów markowych wędlin

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski jo Jakub Ostałowski

Po trzech kwartałach 2015 roku zysk netto tego czołowego producenta kabanosów w Polsce przekroczył 16 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o ponad 100 proc. Tylko w III kwartale spółka mięsna była na plusie sięgającym 6,9 mln zł – to o 57 proc. więcej niż rok wcześniej. W ciągu dziewięciu miesięcy 2015 r. przychody grupy Tarczyński wyniosły ponad 398,8 mln zł i były o 7,7 proc. wyższe rok do roku.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem