Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 13.11.2015 07:29 Publikacja: 12.11.2015 21:00
1 zdjęcie
ZobaczWina wciąż znacznie popularniejsze niż Cydr
Foto: Rzeczpospolita
– W okresie letnim kontynuowaliśmy inwestycje wspierające rozwój Cydru Lubelskiego, budując kapitał marki. Dynamika wzrostu kategorii cydrów była jednak niższa od oczekiwań – przyznał zarząd grupy winiarskiej Ambra z Robertem Ogórem na czele podczas internetowego czatu zorganizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Jak przypomniał, spodziewał się, że sprzedaż cydrów zwiększy się o 30 proc.
Lato jest kluczowym okresem dla sprzedaży lekkich alkoholi z jabłek. Słabszy wynik w tym czasie może więc oznaczać, że w tym roku nie uda się podwoić jego sprzedaży rok do roku, jak spodziewała się branża. W 2014 r. sprzedaż cydru przekroczyła 9 mln litrów. W 2013 r., gdy po obniżce akcyzy rynek dopiero zaczynał nabierać rozpędu, sięgnęła 2 mln litrów.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas