Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2016 21:00 Publikacja: 04.01.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski jo Jakub Ostałowski
– Oferowanie zwykłych produktów już nie wystarczy, aby rozwijać się na konkurencyjnym i rozdrobnionym rynku wędlin w Polsce – mówi „Rzeczpospolitej" Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso (ZPM). – Swoją pozycję mają szanse umacniać na nim firmy, które postawią na produkty z wartością dodaną i odpowiedzą na zmieniające się trendy konsumenckie.
Kolejnych nowości nie zabraknie z pewnością w 2016 r. W planach ma je m.in. grupa Sokołów, wicelider branży mięsnej w naszym kraju. – Będziemy inwestować i wdrażać rozwojowe inwestycje ukierunkowane na tworzenie nowych miejsc pracy i wprowadzanie na rynek oryginalnych produktów – zapowiada Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas