Coffeeheaven odchodzi do historii

Brytyjska sieć kawiarni zakończyła rebranding swoich kawiarni w Polsce. W najbliższym czasie będzie rozwijać się już tylko pod globalną marką Costa.

Aktualizacja: 11.01.2016 13:47 Publikacja: 11.01.2016 12:19

Coffeeheaven odchodzi do historii

Foto: 123rf.com

To oznacza, że z rynku zniknęło coffeeheaven, jedna z pierwszych kawiarni sieciowych w Polsce, którą brytyjski gigant przejął kilka lat temu. Zakończeniu procesu rebrandingu towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Costa Coffee. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej – informuje spółka.

– Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej – mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu Costa Coffee Polska.
Spółka (dawniej CHI Polska) zarządza siecią 113 kawiarni i 190 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Daje jej to czołowe miejsce w Polsce. Na tym z pewnością się nie skończy.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku