To oznacza, że z rynku zniknęło coffeeheaven, jedna z pierwszych kawiarni sieciowych w Polsce, którą brytyjski gigant przejął kilka lat temu. Zakończeniu procesu rebrandingu towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Costa Coffee. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej – informuje spółka.

– Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej – mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu Costa Coffee Polska.
Spółka (dawniej CHI Polska) zarządza siecią 113 kawiarni i 190 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Daje jej to czołowe miejsce w Polsce. Na tym z pewnością się nie skończy.

Do końca bieżącego roku finansowego, czyli do 29 lutego 2016 roku działać ma ok. 115 lokali oraz 220 maszyn vendingowych. Natomiast w kolejnym 2016/2017 roku powstać ma co najmniej 15 nowych lokali. Po kilkanaście otwarć ma być także w kolejnych latach.

Globalnie sieć Costa ma już ponad 3000 kawiarni w 30 krajach i ponad 4000 kawomatów. Polska jest trzecim krajem, w którym przekroczona została przez Costę granica 100 kawiarni. Obecnie wyprzedzają nas jedynie Wielka Brytania (1999 kawiarni) i Chiny (351 kawiarni).