Reklama

Coffeeheaven odchodzi do historii

Brytyjska sieć kawiarni zakończyła rebranding swoich kawiarni w Polsce. W najbliższym czasie będzie rozwijać się już tylko pod globalną marką Costa.

Aktualizacja: 11.01.2016 13:47 Publikacja: 11.01.2016 12:19

Coffeeheaven odchodzi do historii

Foto: 123rf.com

To oznacza, że z rynku zniknęło coffeeheaven, jedna z pierwszych kawiarni sieciowych w Polsce, którą brytyjski gigant przejął kilka lat temu. Zakończeniu procesu rebrandingu towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Costa Coffee. Działania o zasięgu ogólnopolskim realizowane będą w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej – informuje spółka.

– Kampania Costa Coffee to największa kampania zrealizowana do tej pory w polskiej branży kawiarnianej – mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu Costa Coffee Polska.
Spółka (dawniej CHI Polska) zarządza siecią 113 kawiarni i 190 kawomatów samoobsługowych Costa Express. Daje jej to czołowe miejsce w Polsce. Na tym z pewnością się nie skończy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Przemysł spożywczy
Coca-Cola pozywa rosyjską Koka-Kolę. Która jest prawdziwa?
Przemysł spożywczy
Krzysztof Pawiński: Nie ma jednej recepty na sukces. Co działa? Koncentracja, skalowanie, ekspansja
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Reklama
Reklama