Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała pod koniec ubiegłego roku w Wałbrzychu, natomiast pod koniec stycznia 2016 r. pojawi się nowy podobny punkt w Nowym Targu. Wkrótce powstaną kolejne. - W miejscach o dużym natężeniu ruchu musi funkcjonować restauracja, w której klienci będą mogli szybko zjeść oraz napić się kawy lub herbaty, zamiast czekać kilkanaście minut na zamówienie. Stąd pomysł nowego formatu pizzerii Telepizza, który ma trafić w potrzeby naszych nowych klientów – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.
Placówki w nowym formacie będą otwierane m.in. w strefach food court. Lokale tego typu można wybudować już na powierzchni ok. 50-60 m2. W lokalach z większym metrażem będzie również część restauracyjna. Wszystkie placówki będą funkcjonować na zasadzie licencji. Aktualnie Telepizza ma 120 punktów. Większość ma charakter restauracyjny z bezpośrednim wejściem od ulicy. W 2015 r. firma rozpoczęła ich rebranding. Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część jadalną, otwartą kuchnię - dzięki której widać produkcję pizzy. W wybranych lokalach funkcjonuje także obsługa kelnerska.
– Nowy wizerunek korzystnie wpływa na obroty placówek. Pizzerie zarabiają już od pierwszego miesiąca działalności. W 2016 r. planujemy zakończyć rebranding w lokalach własnych – dodaje Nowak.