W 2016 r. Telepizza planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach

W 2016 r. Telepizza planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach. Punkty będą nastawione na szybką obsługę klientów.

Publikacja: 25.01.2016 12:16

W 2016 r. Telepizza planuje otwarcie lokali w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach

Foto: 123rf.com

Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała pod koniec ubiegłego roku w Wałbrzychu, natomiast pod koniec stycznia 2016 r. pojawi się nowy podobny punkt w Nowym Targu. Wkrótce powstaną kolejne. - W miejscach o dużym natężeniu ruchu musi funkcjonować restauracja, w której klienci będą mogli szybko zjeść oraz napić się kawy lub herbaty, zamiast czekać kilkanaście minut na zamówienie. Stąd pomysł nowego formatu pizzerii Telepizza, który ma trafić w potrzeby naszych nowych klientów – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku