Aktualizacja: 10.03.2016 13:23 Publikacja: 10.03.2016 13:23
Foto: 123RF
W ujęciu ilościowym sprzedaż zwiększyła się o 1,4 proc. do blisko 30 mln hl – podaje firma badawcza Nielsen. Jej dane nie uwzględniają m.in. gastronomii, w której sprzedaż mogła zanotować większy wzrost w 2015 r. od średniej dla całego rynku. Nie ma ona jednak decydującego wpływu na sytuację branży, ponieważ nadal większość piwa Polacy kupują w małych, tradycyjnych sklepach.
- Rynek stał się ekstremalnie konkurencyjny, dlatego przyrost wartości sprzedaży jest mniejszy niż jej wielkości – powiedział podczas środowej konferencji Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec i szef Związku Browary Polskie.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas