Aktualizacja: 16.03.2016 18:05 Publikacja: 16.03.2016 18:05
Zbigniew Grycan
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski
- Zdobycie w 2015 roku pozycji lidera sprzedaży lodów familijnych oraz coraz lepiej rozwinięta dystrybucja sprawiły, że zdecydowaliśmy się na mocniejsze wejście w segment lodów impulsowych – mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan Lody od pokoleń.
Na razie udziały tych najpopularniejszych lodów w Polsce – przypada na nie ponad 60 proc. łącznej sprzedaży detalicznej - w obrotach firmy wynoszą zaledwie 1 proc. Przełomem nie okazały się wprowadzone w 2011 r. lody Porcyjka z łyżeczką o pojemności 150 ml. Grycan liczy, że większym hitem okażą się lody w kubeczkach o pojemności 125 ml. Zaczyna od najbardziej popularnych smaków: wanilia, truskawka i czekolada, która wkrótce pojawią się w sklepach.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas