Grycan walczy o największą część rynku lodów

Największy w Polsce producent lodów familijnych chce podbić segment mrożonych deserów impulsowych. W planach ma także dalszy rozwój lodziarni i eksportu.

Publikacja: 16.03.2016 18:05

Zbigniew Grycan

Zbigniew Grycan

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

- Zdobycie w 2015 roku pozycji lidera sprzedaży lodów familijnych oraz coraz lepiej rozwinięta dystrybucja sprawiły, że zdecydowaliśmy się na mocniejsze wejście w segment lodów impulsowych – mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan Lody od pokoleń.

Na razie udziały tych najpopularniejszych lodów w Polsce – przypada na nie ponad 60 proc. łącznej sprzedaży detalicznej - w obrotach firmy wynoszą zaledwie 1 proc. Przełomem nie okazały się wprowadzone w 2011 r. lody Porcyjka z łyżeczką o pojemności 150 ml. Grycan liczy, że większym hitem okażą się lody w kubeczkach o pojemności 125 ml. Zaczyna od najbardziej popularnych smaków: wanilia, truskawka i czekolada, która wkrótce pojawią się w sklepach.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama