Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.03.2016 15:23 Publikacja: 25.03.2016 14:19
Foto: 123rf.com
Przed świętami Polacy tradycyjnie nie szczędzą wydatków na słodycze, szczególnie te czekoladowe. Ich producenci nie mają jednak powodów do wielkiej radości.
- Przed producentami słodyczy stoi obecnie szereg wyzwań. Jednym z nich jest napływ tanich produktów z Ukrainy – mówi Rafał Wiza, partner w KPMG w Polsce . - Wyzwaniem jest też konkurencja na rynku wewnętrznym, głównie ze względu na duże sieci handlowe – dodaje. Marta Skrzypczyk, koordynatorka zespołu analityków sektora rolno-spożywczego Banku Zachodniego WBK zwraca uwagę, że przypadku producentów słodyczy duże ryzyko stanowią dziś też bardzo zmienne ceny surowców rolnych: cukru, kakao i mleka w proszku. Jest to tym większy problem, że z powodu presji ze strony sieci handlowych, ceny detaliczne słodyczy są stabilne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas