Reklama

Otmuchów może sprzedać Odrę

Producent słodyczy i przekąsek skupi się na żelkach, produktach śniadaniowych i batonach. Chce podwoić udziały eksportu w przychodach do 2020 roku.

Aktualizacja: 31.03.2016 13:37 Publikacja: 31.03.2016 13:26

Foto: 123rf.com

- Jeżeli chcemy być silni, to musimy inwestować. Jednak nie damy rady inwestować we wszystkich obszarach naszego biznesu. Dlatego konieczna jest specjalizacja – mówi Mariusz Popek, prezes ZPC Otmuchów, które w czwartek przedstawiły szczegóły założeń swojej nowej strategii.

Grupa zamierza skupić się na żelkach, produktach śniadaniowych i batonach, które odpowiadają dziś za blisko połowę jej obrotów. Realizacja strategii ma przynieść dwucyfrową marżę EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) w 2020 r. oraz dwucyfrowy wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach w latach 2016-2020.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama