Otmuchów może sprzedać Odrę

Producent słodyczy i przekąsek skupi się na żelkach, produktach śniadaniowych i batonach. Chce podwoić udziały eksportu w przychodach do 2020 roku.

Aktualizacja: 31.03.2016 13:37 Publikacja: 31.03.2016 13:26

Foto: 123rf.com

- Jeżeli chcemy być silni, to musimy inwestować. Jednak nie damy rady inwestować we wszystkich obszarach naszego biznesu. Dlatego konieczna jest specjalizacja – mówi Mariusz Popek, prezes ZPC Otmuchów, które w czwartek przedstawiły szczegóły założeń swojej nowej strategii.

Grupa zamierza skupić się na żelkach, produktach śniadaniowych i batonach, które odpowiadają dziś za blisko połowę jej obrotów. Realizacja strategii ma przynieść dwucyfrową marżę EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) w 2020 r. oraz dwucyfrowy wzrost sprzedaży w kluczowych segmentach w latach 2016-2020.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę