W 2015 roku sprzedaż Warki Radler, czyli lekkiego napoju na bazie jasnego piwa i lemoniady zwiększyła się o 8 proc. Należy do niej blisko połowa polskiego rynku radlerów.
Tak dobry wynik daje jej też pierwsze miejsce wśród najlepiej sprzedających się radlerów w grupie Heineken, do której należy Grupa Żywiec. Wyprzedziła takie marki jak Amstel Radler z rynku holenderskiego i hiszpańskiego, Goesser z Austrii czy brazylijski Kaiser Radler.
Grupa Żywiec zaznacza, że do sukcesu rynkowego przyczyniło się bardzo dobre przyjęcie przez konsumentów wariantu Czarna Porzeczka z Limonką, wprowadzonego w kwietniu 2015 r., a także wariant bezalkoholowy. W 2015 r. Warka Radler 0,0 proc. osiągnęła dwucyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży. Wynik ten zapewnia jej dziś pozycję jednej z trzech największych marek bezalkoholowych radlerów Heinekena na świecie.
Na ten sezon Grupa Żywiec przygotowała kolejny smak Warki radler: jabłko z gruszką. Zmieniła też opakowanie radlera bezalkoholowego.
- Mamy nadzieję, że obie nowości, wprowadzane właśnie na rynek - kolejny wariant smakowy oraz nowe opakowanie Warki Radler 0,0 proc. zapewnią największemu radlerowi w Polsce i na świecie kolejny znakomity sezon. – mówi Małgorzata Gąska, brand menedżer Warki Radler. - W 2016 r. Warka Radler planuje utrzymanie pozycji lidera rynku radlerów z udziałami na poziomie 50 proc. oraz skuteczną obronę pozycji największego radlera na świecie.