Aktualizacja: 20.05.2016 13:09 Publikacja: 20.05.2016 12:08
Studio ATM. Proba dla mediow spektaklu ''Francuzi'' w wykonaiu aktorow Teatru Nowego w rezyserii Krzysztofa Warlikowskiego
Foto: Fotorzepa, Adam Burakowski
Piwo pije 64 proc. mężczyzn i 36 proc. kobiet - wynika z najnowszego badania Piwna Polska pod lupą, przeprowadzonego na zlecenie Kompanii Piwowarskiej, największego producenta piwa w Polsce, do którego należą takie marki jak Tyskie czy Lech.
78 proc. mężczyzn i 58 proc. kobiet wybiera chmielowe trunki polskiego pochodzenia. Kolejne miejsca zajmują trunki z Czech i Niemiec. Jeszcze mniejszą popularnością cieszą się u nas piwa ze Słowacji, Belgii czy Wielkiej Brytanii.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas