Aktualizacja: 04.07.2016 07:58 Publikacja: 03.07.2016 19:04
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
O 28 proc., do 16 mln litrów, zwiększy się w 2016 r. sprzedaż cydru w Polsce – wynika z najnowszej prognozy IWSR, firmy badającej rynek alkoholi. Ten lekki alkohol z jabłek, jeszcze kilka lat temu niemal nieznany nad Wisłą, zanotuje w tym roku największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich alkoholi dostępnych w Polsce.
Kolejne lata nie powinny być dla cydru – wciąż w Polsce niszowego – gorsze. Tomasz Iżewski, prezes Warwinu, który wprowadził ostatnio markę Dobry Cydr, zwraca uwagę, że na razie tylko 6 proc. dorosłych Polaków spróbowało lekkiego alkoholu z jabłek.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas