Reklama

Program 500+ napędził klientów sklepom spożywczym w Polsce

O 4,2 proc. zwiększy się wartość rynku artykułów spożywczych w Polsce w 2016 roku – prognozuje firma badawcza PMR. W 2015 roku zwiększyła się o 2,6 proc. do 244,5 mld zł.

Publikacja: 23.08.2016 11:31

O 4,2 proc. zwiększy się wartość rynku artykułów spożywczych w Polsce w 2016 roku – prognozuje firma

O 4,2 proc. zwiększy się wartość rynku artykułów spożywczych w Polsce w 2016 roku – prognozuje firma badawcza PMR.

Foto: Bloomberg

Jednym z czynników wspierających wzrost jest start wypłat z rządowego programu Rodzina 500+, który pozytywnie wpłynie na poziom dochodu rozporządzalnego polskich gospodarstw domowych – przewiduje PMR.

Według autorów raportu tej firmy, znacząca część środków z programu przeznaczona zostanie na konsumpcję artykułów spożywczych, a także na zakupy artykułów nieżywnościowych w sklepach wielkopowierzchniowych (odzież, obuwie, zabawki, kosmetyki, sprzęt RTV i AGD).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama