Bewa może kupić Jurajską

Producent wód dla sieci handlowych chce kupić markę wartą 30 mln złotych.

Publikacja: 05.10.2016 20:17

Negocjacje między Bewą należącą do Marka Jutkiewicza a Jurajską są zaawansowane. Do ich finalizacji może dojść w najbliższych tygodniach – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Jak ustaliliśmy, biznes związany przed laty z napojową firmą Hoop (sprzedał swoje akcje za ok. 165 mln zł) interesuje się wodą z Jury, ponieważ chce stworzyć silną grupę produkującą wodę i potrzebuje rozpoznawalnej marki. Bewa specjalizuje się w wodach marek własnych dla sieci handlowych, w tym dla Biedronki.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem