Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2021 12:57 Publikacja: 01.02.2021 12:49
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W tym tygodniu użytkownicy Uber Eats w Polsce zyskali dostęp do 286 nowych restauracji. To efekt współpracy platformy ze spółką AmRest - operatorem marek Burger King, KFC oraz Pizza Hut. Kolejne restauracje i marki będą dołączać do platformy w najbliższych tygodniach.
Odkąd Uber Eats pojawił się w Polsce nieco ponad 4 lata temu, platforma rozwija usługi. W 2019 roku firma współpracowała z ponad 3,5 tys. restauracjami, a do końca roku 2020 liczba dostępnych lokali została prawie podwojona.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas