Aktualizacja: 10.03.2017 12:21 Publikacja: 10.03.2017 11:32
Foto: Wikimedia
Jak wynika z raportu PwC "Rynek ciastek w Polsce", w 2015 roku Polak zjadł średnio około 3,8 kg ciastek. Kupując ciastka kierujemy się przede wszystkim smakiem (41 proc. badanych) i jakością (22 proc.), zdecydowanie mniej ceną oraz rodzajem produktu (po 17 proc.).
Autorzy raportu zauważają, że w porównaniu do innych krajów regionu Europy Środkowo-Wschodniej poziom konsumpcji ciastek w Polsce jest dość niski. W Czechach i Słowacji wyniósł średnio 5,5 kg na osobę, a na Węgrzech 4,7 kg. To jednak i tak znacznie mniej niż np. w Wielkiej Brytanii, liderze zestawienia (13,6 kg na osobę) czy we Włoszech (10,5 kg), Francji (7,6 kg), i Niemczech (5,0 kg).
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas