Reklama
Rozwiń
Reklama

Restauracja zakazała wstępu dzieciom. Sukces przerósł oczekiwania

Restauracja w Północnej Karolinie zaryzykowała zakaz dla dzieci poniżej piątego roku życia po skargach klientów. Zadowoleni są nawet ci klienci, którzy mają dzieci.

Aktualizacja: 12.04.2017 16:28 Publikacja: 12.04.2017 15:49

Restauracja zakazała wstępu dzieciom. Sukces przerósł oczekiwania

Foto: www.facebook.com - Caruso's Fine Dining

Biegające wokół stołów dzieci, krzyki czy odgłosy gier lub bajek dochodzące z tabletów wręczonych pociechom to codzienność wielu restauracji. Na takie rzeczy skarżyli się klienci włoskiej restaracji Caruso Fine Dining w Mooresville w Północnej Karolinie. Kroplą, która przelała czarę goryczy było zachowanie rodziców małej dziewczynki, którzy odmówili ściszenia iPada używanego przez ich pociechę mimo wielokrotnych próśb obsługi. W związku z tym Pasquale Caruso, właściciel lokalu, postanowił zakazać wstępu do restauracji dzieciom poniżej piątego roku życia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama