Aktualizacja: 21.04.2017 14:12 Publikacja: 21.04.2017 13:51
Foto: Wikimedia, Andrevruas
Sieć barów szybkiej obsługi Subway od początku swojej działalności odznaczała się dynamicznym tempem rozwoju i wielokrotnie podkreślała, że jest liderem pod względem liczby posiadanych lokali w całej światowej branży gastronomicznej. Gigant z siedzibą w Connecticut w końcu jednak wyhamował i w 2016 r. – po raz pierwszy w swojej historii – zamknął więcej restauracji niż otworzył.
Jak dowiedziało się CNN, Subway posiada obecnie 26 744 lokali w Stanach Zjednoczonych – o 359 mniej niż w 2015 r. Sprzedaż popularnej sieci fastfood skurczyła się natomiast w jej ojczystym kraju z 11,5 mld dol. w 2015 r. do ok. 11,3 mld dol. w 2016 r. Firma tłumaczy ten spadek większą koncentracją na rynkach zagranicznych, gdzie jej sprzedaż w ubiegłym roku wzrosła o 3,7 proc. do 5,6 mld dol.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas