Reklama
Rozwiń
Reklama

Burger King obraził króla Belgii?

Kampania reklamowa Burger Kinga w Belgii spotkała się z dezaprobatą rodziny królewskiej.

Aktualizacja: 29.05.2017 14:26 Publikacja: 29.05.2017 13:47

Król Filip w towarzystwie Donalda Trumpa

Foto: Bloomberg

Jeszcze przed otwarciem pierwszego lokalu Burger King w Belgii, sieć fast food ma już kłopoty przez swoją kampanię reklamową. W jej ramach na stronie whoistheking.be Burger King przeprowadza wybory, kto jest królem. Nie byłoby może problemów, gdyby wybór był ograniczony do dwóch różnych burgerów, ale głosujący mają do wyboru króla Filipa i Burger Kinga.

W ramach ankiety, która zapewne ma być dowcipna, zagłosowanie na króla Belgów jest mocno utrudnione. Przy próbie oddania głosu Burger King kilkakrotnie pyta czy głosujący jest pewny podpowiadając, że to nie monarcha „będzie robił frytki". Trudno się dziwić, że rodzinie królewskiej najwyraźniej się to nie spodobało.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama