Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.05.2017 14:26 Publikacja: 29.05.2017 13:47
1 zdjęcie
ZobaczKról Filip w towarzystwie Donalda Trumpa
Foto: Bloomberg
Jeszcze przed otwarciem pierwszego lokalu Burger King w Belgii, sieć fast food ma już kłopoty przez swoją kampanię reklamową. W jej ramach na stronie whoistheking.be Burger King przeprowadza wybory, kto jest królem. Nie byłoby może problemów, gdyby wybór był ograniczony do dwóch różnych burgerów, ale głosujący mają do wyboru króla Filipa i Burger Kinga.
W ramach ankiety, która zapewne ma być dowcipna, zagłosowanie na króla Belgów jest mocno utrudnione. Przy próbie oddania głosu Burger King kilkakrotnie pyta czy głosujący jest pewny podpowiadając, że to nie monarcha „będzie robił frytki". Trudno się dziwić, że rodzinie królewskiej najwyraźniej się to nie spodobało.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas