Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.06.2017 16:31 Publikacja: 11.06.2017 15:06
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Najnowsze zestawienia magazynu branżowego Drinks International pokazuje rynek mocnych alkoholi wg. danych z 2016 r. Na czele najlepiej sprzedających się marek - milionerów (których roczna sprzedaż wynosi powyżej 1 mln skrzynek 9-litrowych) - - Smirnoff należący do Diageo (25,5 mln skrzynek, spadek o 1 proc.). Za nim Absolut Pernod Ricard i ukraińska Chortyca Global Spirits.
Wśród najszybciej rosnących marek na 4 pozycji - Soplica a na 6 - Żubrówka. Żubrówka (Roust) z produkcją 7,1 mln skrzynek ma największy wzrost produkcji - o 15 proc. w ciągu minionego roku. W dziesiątce jest też Krupnik grupy Belvedere 4,4 mln i 10 proc. wzrostu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas