Aktualizacja: 27.06.2017 17:11 Publikacja: 27.06.2017 16:05
Foto: Bloomberg
Marka Pizza Hut uruchomiła właśnie możliwość składania zamówienia za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Klientów w wyborze dania pomagać będzie specjalny chatbot. Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Jak czytamy w komunikacie Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny. PizzaHutBot powstał we współpracy z Chatflow, polskim startup’em tworzącym programy chat-commercedla biznesu.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas