Reklama

Obiad z Facebook Messengera

Pizza Hut wprowadza możliwość zamawiania posiłków przez popularny komunikator internetowy

Aktualizacja: 27.06.2017 17:11 Publikacja: 27.06.2017 16:05

Obiad z Facebook Messengera

Foto: Bloomberg

Marka Pizza Hut uruchomiła właśnie możliwość składania zamówienia za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Klientów w wyborze dania pomagać będzie specjalny chatbot. Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Jak czytamy w komunikacie Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny. PizzaHutBot powstał we współpracy z Chatflow, polskim startup’em tworzącym programy chat-commercedla biznesu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama