Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2017 17:11 Publikacja: 27.06.2017 16:05
Foto: Bloomberg
Marka Pizza Hut uruchomiła właśnie możliwość składania zamówienia za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Klientów w wyborze dania pomagać będzie specjalny chatbot. Program nie tylko przedstawi ofertę, ale też błyskawicznie przyjmie zamówienie i przekaże je do najbliższej restauracji w pobliżu wskazanego adresu dostawy. Jak czytamy w komunikacie Pizza Hut jest pierwszą marką, która wprowadza tak innowacyjne rozwiązanie w zamówieniach online na polski rynek gastronomiczny. PizzaHutBot powstał we współpracy z Chatflow, polskim startup’em tworzącym programy chat-commercedla biznesu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas