Aktualizacja: 05.07.2017 14:48 Publikacja: 05.07.2017 13:42
Foto: materiały prasowe
Luksusowe alkohole zawsze będą się dobrze sprzedawać, pod warunkiem, że uda się je odpowiednio wypromować. Ten warunek spełnia już luksusowa meksykańska marka Clase Azul, której tequile można kupić w cenach, bagatela, od 100 do 30 tysięcy dolarów za butelkę.
Początki dwudziestoletniej już marki były jednak zupełnie inne – pierwsze tequile były tanie, paskudne w smaku (jak przyznaje sam Arturo Lomeli, twórca marki) i sprzedawane w zestawie z tandetnym sombrero i wąsem. Lomeli jednak nie poprzestał na sprzedawaniu taniego trunku, tylko zainwestował w szkolenia z marketingu i docenił znaczenie rzemiosła i wysokiej jakości. Obecnie Clase Azul to marka sprzedawana w ręcznie robionych i malowanych ceramicznych butelkach stylizowanych na wielkie młynki do pieprzu.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas