Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2017 14:48 Publikacja: 05.07.2017 13:42
Foto: materiały prasowe
Luksusowe alkohole zawsze będą się dobrze sprzedawać, pod warunkiem, że uda się je odpowiednio wypromować. Ten warunek spełnia już luksusowa meksykańska marka Clase Azul, której tequile można kupić w cenach, bagatela, od 100 do 30 tysięcy dolarów za butelkę.
Początki dwudziestoletniej już marki były jednak zupełnie inne – pierwsze tequile były tanie, paskudne w smaku (jak przyznaje sam Arturo Lomeli, twórca marki) i sprzedawane w zestawie z tandetnym sombrero i wąsem. Lomeli jednak nie poprzestał na sprzedawaniu taniego trunku, tylko zainwestował w szkolenia z marketingu i docenił znaczenie rzemiosła i wysokiej jakości. Obecnie Clase Azul to marka sprzedawana w ręcznie robionych i malowanych ceramicznych butelkach stylizowanych na wielkie młynki do pieprzu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas