„Jolka, Jolka pamiętasz” chwyciła na rynku wódki

Marka stworzona przez Romualda Lipkę na trudnym rynku mocnych alkoholi radzi sobie bardzo dobrze. Znane nazwisko pomaga przy debiucie, co potwierdzają też choćby kosmetyki Janda.

Publikacja: 05.07.2017 21:22

Foto: 123RF

Wódka „Jolka, Jolka pamiętasz" zadebiutowała w sklepach zaledwie kilka miesięcy temu, spółka Muzyczne Alkohole ma w ofercie kilka wersji smakowych. – Ze sprzedaży jesteśmy bardzo zadowoleni, poszło już kilka tysięcy sztuk, co biorąc pod uwagę cenę jednostkową, jest świetnym wynikiem. Rozwijamy też dystrybucję, wódka dostępna jest już w kilkuset punktach i właściwie codziennie dochodzi przynajmniej jeden – mówi Romuald Lipko, prezes firmy. Kompozytor, znany choćby z Budki Suflera, chce dalej intensywnie rozwijać swój produkt. – Rozmawiamy też o pojawieniu się w dużych sieciach, na razie jesteśmy dostępni w Makro, które zwiększyło zamówienie. Cieszy mnie też nasza obecność w hotelach grupy Gołębiewski.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne