Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2017 21:22 Publikacja: 05.07.2017 21:22
4 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Wódka „Jolka, Jolka pamiętasz" zadebiutowała w sklepach zaledwie kilka miesięcy temu, spółka Muzyczne Alkohole ma w ofercie kilka wersji smakowych. – Ze sprzedaży jesteśmy bardzo zadowoleni, poszło już kilka tysięcy sztuk, co biorąc pod uwagę cenę jednostkową, jest świetnym wynikiem. Rozwijamy też dystrybucję, wódka dostępna jest już w kilkuset punktach i właściwie codziennie dochodzi przynajmniej jeden – mówi Romuald Lipko, prezes firmy. Kompozytor, znany choćby z Budki Suflera, chce dalej intensywnie rozwijać swój produkt. – Rozmawiamy też o pojawieniu się w dużych sieciach, na razie jesteśmy dostępni w Makro, które zwiększyło zamówienie. Cieszy mnie też nasza obecność w hotelach grupy Gołębiewski.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas