Reklama

McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Dzięki tanim ofertom oraz dzięki linii premium fastfoodowy gigant poprawia wyniki na świecie.

Aktualizacja: 26.07.2017 15:47 Publikacja: 26.07.2017 15:29

McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Foto: Bloomberg

Wyniki finansowe McDonald’s przekroczyły oczekiwania analityków, którzy spodziewali się wzrostu przychodów w USA o 3,2 procenta. Tymczasem gigant fast food zwiększył na amerykańskim rynku przychody o 3,9 procenta. W dodatku na globalnym rynku wyniki wyglądają jeszcze lepiej, bo sprzedaż skoczyła o 6,6 procenta. Mile zaskoczył też analityków kwartalny zysk McDonald’s który wyniósł 1,4 mld dolarów (rok wcześniej było to 1,09 mld dolarów).

- Tworzymy nową jakość McDonald’s i konsumenci to doceniają – powiedział mediom Steve Easterbrook, dyrektor generalny McDonald’s.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama