McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Dzięki tanim ofertom oraz dzięki linii premium fastfoodowy gigant poprawia wyniki na świecie.

Aktualizacja: 26.07.2017 15:47 Publikacja: 26.07.2017 15:29

McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Foto: Bloomberg

Wyniki finansowe McDonald’s przekroczyły oczekiwania analityków, którzy spodziewali się wzrostu przychodów w USA o 3,2 procenta. Tymczasem gigant fast food zwiększył na amerykańskim rynku przychody o 3,9 procenta. W dodatku na globalnym rynku wyniki wyglądają jeszcze lepiej, bo sprzedaż skoczyła o 6,6 procenta. Mile zaskoczył też analityków kwartalny zysk McDonald’s który wyniósł 1,4 mld dolarów (rok wcześniej było to 1,09 mld dolarów).

- Tworzymy nową jakość McDonald’s i konsumenci to doceniają – powiedział mediom Steve Easterbrook, dyrektor generalny McDonald’s.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę