McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Dzięki tanim ofertom oraz dzięki linii premium fastfoodowy gigant poprawia wyniki na świecie.

Aktualizacja: 26.07.2017 15:47 Publikacja: 26.07.2017 15:29

McDonald’s zyskuje na… tanich napojach

Foto: Bloomberg

Wyniki finansowe McDonald’s przekroczyły oczekiwania analityków, którzy spodziewali się wzrostu przychodów w USA o 3,2 procenta. Tymczasem gigant fast food zwiększył na amerykańskim rynku przychody o 3,9 procenta. W dodatku na globalnym rynku wyniki wyglądają jeszcze lepiej, bo sprzedaż skoczyła o 6,6 procenta. Mile zaskoczył też analityków kwartalny zysk McDonald’s który wyniósł 1,4 mld dolarów (rok wcześniej było to 1,09 mld dolarów).

- Tworzymy nową jakość McDonald’s i konsumenci to doceniają – powiedział mediom Steve Easterbrook, dyrektor generalny McDonald’s.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników