Reklama

Ciemne chmury nad jasnym pełnym

Kończący się sezon nawarzył browarom gorzkiego piwa. Słaba pogoda zmniejszyła apetyt klientów, a zakaz reklam w prime timie podważa sens ich emisji.

Aktualizacja: 26.10.2017 07:43 Publikacja: 25.10.2017 20:16

Ciemne chmury nad jasnym pełnym

Foto: Flickr

W tym roku producenci piwa do sierpnia zanotowali 3,1-procentowy spadek produkcji – wynika z danych Nielsena, do których dotarła „Rzeczpospolita". Potwierdzają to dane Eurostatu: w trzech kwartałach 2017 r. produkcja piwa zmniejszyła się o 3 proc. do 31,4 mln hl. – Prawdopodobnie w całym 2017 r. produkcja piwa w dużych zakładach będzie o 2–3 proc. mniejsza niż w 2016 r. – mówi Paweł Wyrzykowski, analityk sektora rolnego w BGŻ BNP Paribas.

Tęsknota za kibicem

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama