Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.02.2018 13:55 Publikacja: 16.02.2018 13:55
Foto: Bloomberg
Danone coraz silniej rozpycha się na międzynarodowych rynkach produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się w Azji, gdzie w ciągu ostatnich pięciu lat zwiększył swój udział dwukrotnie. Wzrost ten był napędzany przede wszystkim sprzedażą w Chinach.
Jak poinformował w piątek koncern, sprzedaż produktów spożywczych Danone dla najmłodszych konsumentów urósł w ubiegłym roku w Chinach o blisko 10 proc. Francuski koncern wyprzedził na tym rynku m. in. szwajcarskiego giganta Nestle oraz brytyjską firmę Reckitt Benckiser.
Sukces swój Danone zawdzięcza rozwojowi e-handlu, a także rosnącemu popytowi na produkty dla niemowląt, na co wpływ miało zniesienie polityki jednego dziecka w Chinach w 2015 roku. Tylko w czwartym kwartale 2017 roku rynek ten urósł w Państwie Środka aż o 30 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas