Aktualizacja: 16.02.2018 13:55 Publikacja: 16.02.2018 13:55
Foto: Bloomberg
Danone coraz silniej rozpycha się na międzynarodowych rynkach produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się w Azji, gdzie w ciągu ostatnich pięciu lat zwiększył swój udział dwukrotnie. Wzrost ten był napędzany przede wszystkim sprzedażą w Chinach.
Jak poinformował w piątek koncern, sprzedaż produktów spożywczych Danone dla najmłodszych konsumentów urósł w ubiegłym roku w Chinach o blisko 10 proc. Francuski koncern wyprzedził na tym rynku m. in. szwajcarskiego giganta Nestle oraz brytyjską firmę Reckitt Benckiser.
Sukces swój Danone zawdzięcza rozwojowi e-handlu, a także rosnącemu popytowi na produkty dla niemowląt, na co wpływ miało zniesienie polityki jednego dziecka w Chinach w 2015 roku. Tylko w czwartym kwartale 2017 roku rynek ten urósł w Państwie Środka aż o 30 proc.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas