Trendy na grillowym ruszcie

Kwiecień tradycyjnie otwiera sezon grillowy. A to oznacza dobre wiadomości dla wartego 22 mld zł rynku mięsa i wędlin.

Aktualizacja: 02.04.2018 21:11 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Trendy na grillowym ruszcie

Foto: pexels.com

Oferta sezonowa na grilla trafia do sklepów jeszcze w marcu, ale intensywność zakupów rośnie od początku kwietnia, a sezon kończy się dopiero w sierpniu – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. To chyba dobre wieści dla producentów, bo początek roku nie był dla nich specjalnie udany. Jak poinformował GUS, w lutym spadła produkcja wędlin – była o 11 proc. mniejsza niż w styczniu 2018 r. i o ponad 12 proc. mniejsza niż lutym ubiegłego roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników