Reklama

Trendy na grillowym ruszcie

Kwiecień tradycyjnie otwiera sezon grillowy. A to oznacza dobre wiadomości dla wartego 22 mld zł rynku mięsa i wędlin.

Aktualizacja: 02.04.2018 21:11 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Trendy na grillowym ruszcie

Foto: pexels.com

Oferta sezonowa na grilla trafia do sklepów jeszcze w marcu, ale intensywność zakupów rośnie od początku kwietnia, a sezon kończy się dopiero w sierpniu – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. To chyba dobre wieści dla producentów, bo początek roku nie był dla nich specjalnie udany. Jak poinformował GUS, w lutym spadła produkcja wędlin – była o 11 proc. mniejsza niż w styczniu 2018 r. i o ponad 12 proc. mniejsza niż lutym ubiegłego roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama