Reklama

Trendy na grillowym ruszcie

Kwiecień tradycyjnie otwiera sezon grillowy. A to oznacza dobre wiadomości dla wartego 22 mld zł rynku mięsa i wędlin.

Aktualizacja: 02.04.2018 21:11 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Trendy na grillowym ruszcie

Foto: pexels.com

Oferta sezonowa na grilla trafia do sklepów jeszcze w marcu, ale intensywność zakupów rośnie od początku kwietnia, a sezon kończy się dopiero w sierpniu – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. To chyba dobre wieści dla producentów, bo początek roku nie był dla nich specjalnie udany. Jak poinformował GUS, w lutym spadła produkcja wędlin – była o 11 proc. mniejsza niż w styczniu 2018 r. i o ponad 12 proc. mniejsza niż lutym ubiegłego roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama