Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Dzisiaj konsument potrzebuje nie tylko produktów, które odpowiadają na jego potrzeby. Potrzebuje też świadomości, że producenci rozumieją jego potrzeby, które dotyczą relacji ze środowiskiem – mówi Marek Wojtyna, Prezes Zarządu Danone Polska i Kraje Bałtyckie, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 23.04.2018 12:09

#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że Danone chce zachęcać konsumentów, żeby podejmowali decyzje, które pomagają żyć lepiej i zdrowiej. - Zdrowie to nie tylko kwestia produktów, ale też odnoszenia się do środowiska – mówił Wojtyna.

- Pracujemy z dostawcami, aby już od etapu produkcji składników maksymalnie wykorzystywać nowoczesną technologię – dodał.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama