#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Dzisiaj konsument potrzebuje nie tylko produktów, które odpowiadają na jego potrzeby. Potrzebuje też świadomości, że producenci rozumieją jego potrzeby, które dotyczą relacji ze środowiskiem – mówi Marek Wojtyna, Prezes Zarządu Danone Polska i Kraje Bałtyckie, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 23.04.2018 12:09

#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że Danone chce zachęcać konsumentów, żeby podejmowali decyzje, które pomagają żyć lepiej i zdrowiej. - Zdrowie to nie tylko kwestia produktów, ale też odnoszenia się do środowiska – mówił Wojtyna.

- Pracujemy z dostawcami, aby już od etapu produkcji składników maksymalnie wykorzystywać nowoczesną technologię – dodał.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników