Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Dzisiaj konsument potrzebuje nie tylko produktów, które odpowiadają na jego potrzeby. Potrzebuje też świadomości, że producenci rozumieją jego potrzeby, które dotyczą relacji ze środowiskiem – mówi Marek Wojtyna, Prezes Zarządu Danone Polska i Kraje Bałtyckie, gość programu Marcina Piaseckiego.

Publikacja: 23.04.2018 12:09

#RZECZoBIZNESIE: Marek Wojtyna: Odpowiedzialność firmy nie kończy się na bramie fabryki

Foto: tv.rp.pl

Gość podkreślił, że Danone chce zachęcać konsumentów, żeby podejmowali decyzje, które pomagają żyć lepiej i zdrowiej. - Zdrowie to nie tylko kwestia produktów, ale też odnoszenia się do środowiska – mówił Wojtyna.

- Pracujemy z dostawcami, aby już od etapu produkcji składników maksymalnie wykorzystywać nowoczesną technologię – dodał.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Coca-Cola pozywa rosyjską Koka-Kolę. Która jest prawdziwa?
Przemysł spożywczy
Krzysztof Pawiński: Nie ma jednej recepty na sukces. Co działa? Koncentracja, skalowanie, ekspansja
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Reklama
Reklama