Reklama

Alkoholowe nowości dla kobiet. Producenci odkrywają nowy rynek

Nowości pojawiające się na rynku wskazują na to, że branża alkoholowa zwróciła uwagę na kobiety.

Aktualizacja: 04.05.2018 06:52 Publikacja: 03.05.2018 21:28

Alkoholowe nowości dla kobiet. Producenci odkrywają nowy rynek

Foto: pexels.com

Półki atakuje oferta z obniżoną zawartością alkoholu, z dodatkami owocowymi, piwa z dodatkiem soków owocowych, wina aromatyzowane owocami, musujące i wreszcie wódki smakowe. I nowe opakowania, mniejsze, odkręcane butelki, trafiają się też kryształki dla ozdoby.

Nie przypadkiem najszybciej dziś rosnącymi trendami na rynku alkoholi są właśnie obniżona zawartość alkoholu oraz poszukiwanie innowacji, „miksologia", jak to w niemal naukowy sposób nazywa branża. Uwagę zwracają jeszcze opakowania – kolorowe, często z motywami roślinnymi i kwiatami. Zdarzają się już nawet kampanie reklamowe skierowane wprost do kobiet.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama