Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.05.2018 12:21 Publikacja: 17.05.2018 12:08
Foto: Bloomberg
Pizza Hut należąca do grupy Yum! Brands, największa na świecie sieć restauracji z popularnymi daniami włoskiego pochodzenia (niemal 17 tys. w ponad 100 krajach) i grupa Telepizza, największa nie amerykańską sieć dostarczająca pizze (ponad 1600 punktów w 23 krajach) zawarły strategiczną umowę i sojusz franczyzowy, pozwalające rozwinąć ich działalność w Ameryce Łacińskiej (bez Brazylii), na Karaibach, w Hiszpanii, Andorze, Portugalii i Szwajcarii.
- Ta przełomowa umowa jest ważnym etapem w naszym dążeniu do stania się najbardziej ulubioną, najszybciej rosnącą na świecie marką pizzy, a Telepizza jest idealnym parterem w przyspieszeniu naszej ekspansji — powiedział szef Pizza Hut Int'l, Milind Pant.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas