Reklama

Sojusz gigantów od pizzy. To zmieni rynek

Amerykańska Pizza Hut i hiszpańska Telepizza zawarły strategiczny sojusz, który umacnia pozycje lidera na świecie sieci z USA i zwiększa niemal dwukrotnie sieć z Hiszpanii

Aktualizacja: 17.05.2018 12:21 Publikacja: 17.05.2018 12:08

Sojusz gigantów od pizzy. To zmieni rynek

Foto: Bloomberg

Pizza Hut należąca do grupy Yum! Brands, największa na świecie sieć restauracji z popularnymi daniami włoskiego pochodzenia (niemal 17 tys. w ponad 100 krajach) i grupa Telepizza, największa nie amerykańską sieć dostarczająca pizze (ponad 1600 punktów w 23 krajach) zawarły strategiczną umowę i sojusz franczyzowy, pozwalające rozwinąć ich działalność w Ameryce Łacińskiej (bez Brazylii), na Karaibach, w Hiszpanii, Andorze, Portugalii i Szwajcarii.

- Ta przełomowa umowa jest ważnym etapem w naszym dążeniu do stania się najbardziej ulubioną, najszybciej rosnącą na świecie marką pizzy, a Telepizza jest idealnym parterem w przyspieszeniu naszej ekspansji — powiedział szef Pizza Hut Int'l, Milind Pant.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama