Sojusz gigantów od pizzy. To zmieni rynek

Amerykańska Pizza Hut i hiszpańska Telepizza zawarły strategiczny sojusz, który umacnia pozycje lidera na świecie sieci z USA i zwiększa niemal dwukrotnie sieć z Hiszpanii

Aktualizacja: 17.05.2018 12:21 Publikacja: 17.05.2018 12:08

Sojusz gigantów od pizzy. To zmieni rynek

Foto: Bloomberg

Pizza Hut należąca do grupy Yum! Brands, największa na świecie sieć restauracji z popularnymi daniami włoskiego pochodzenia (niemal 17 tys. w ponad 100 krajach) i grupa Telepizza, największa nie amerykańską sieć dostarczająca pizze (ponad 1600 punktów w 23 krajach) zawarły strategiczną umowę i sojusz franczyzowy, pozwalające rozwinąć ich działalność w Ameryce Łacińskiej (bez Brazylii), na Karaibach, w Hiszpanii, Andorze, Portugalii i Szwajcarii.

- Ta przełomowa umowa jest ważnym etapem w naszym dążeniu do stania się najbardziej ulubioną, najszybciej rosnącą na świecie marką pizzy, a Telepizza jest idealnym parterem w przyspieszeniu naszej ekspansji — powiedział szef Pizza Hut Int'l, Milind Pant.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników