Reklama

Chińczycy oszaleli na punkcie koniaku. Francuzi korzystają

Chińscy konsumenci pokochali francuski koniak i to ten najdroższy. Sprzedaż marek należących do koncernu Remy Cointreau dzięki temu mocno wzrosła.

Aktualizacja: 07.06.2018 13:42 Publikacja: 07.06.2018 13:22

Chińczycy oszaleli na punkcie koniaku. Francuzi korzystają

Foto: Adobe Stock

Remy Cointreau poinformował, że zysk o roku obrachunkowym 2017/2018 wzrósł o 14 procent do 237 mln euro.

Największy wzrost sprzedaży zanotowano w Chinach, gdzie Remy Cointreau oferuje głównie drogie produkty premium, po ponad 50 dolarów za butelkę.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama