Reklama
Rozwiń
Reklama

Cargill inwestuje 45 mln dolarów w Polsce

Duża inwestycja zagraniczna na polskim rynku spożywczym. Koncern Cargill zainwestuje 45 mln dolarów w produkcję błonników rozpuszczalnych w fabryce w Bielanach Wrocławskich.

Aktualizacja: 15.07.2021 21:08 Publikacja: 15.07.2021 21:00

Cargill inwestuje 45 mln dolarów w Polsce

Foto: Bloomberg

Cargill jest jednym z kluczowych wytwórców produktów z ograniczoną zawartością cukru. Oferuje pełną gamę słodzików, od wyrobów pełnokalorycznych po produkty z zerową liczbą kalorii. Obecnie rozbudowuje swoją ofertę o błonniki rozpuszczalne, które pozwalają zmniejszyć zawartości cukru nawet o 30 proc., ograniczyć kaloryczność i zwiększyć ilość błonnika w wyrobach cukierniczych, nadzieniach, płatkach zbożowych, lodach i nabiale, przy jednoczesnym zachowaniu pożądanego wyglądu, smaku i tekstury. Opracowane przez Cargill błonniki rozpuszczalne pochodzą z roślin takich jak pszenica i kukurydza.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama