Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.07.2018 16:05 Publikacja: 27.07.2018 12:28
Foto: www.coca-cola.co.uk
The Coca-Cola Company od lat nie ogranicza się już tylko do swojej sztandarowej marki. W swoim portfolio korporacja ma dziesiątki marek, wśród których znajdziemy także takie, które dietetyk może polecić z czystym sumieniem. Na polskim rynku Coca-Cola chce teraz wypromować markę adresowaną do osób dbających o zbilansowaną dietę i unikających produktów odzwierzęcych – markę AdeZ.
Czytaj także: Całkiem nowa Coca-Cola. Bez kalorii, koloru i o cytrynowym smaku
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas