Reklama

Coca-Cola z nowym produktem. Liczy na osoby dbające o zdrowie

Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę AdeZ. Szuka klientów wśród tych, co dbają o zdrową dietę.

Aktualizacja: 27.07.2018 16:05 Publikacja: 27.07.2018 12:28

Coca-Cola z nowym produktem. Liczy na osoby dbające o zdrowie

Foto: www.coca-cola.co.uk

ama

The Coca-Cola Company od lat nie ogranicza się już tylko do swojej sztandarowej marki. W swoim portfolio korporacja ma dziesiątki marek, wśród których znajdziemy także takie, które dietetyk może polecić z czystym sumieniem. Na polskim rynku Coca-Cola chce teraz wypromować markę adresowaną do osób dbających o zbilansowaną dietę i unikających produktów odzwierzęcych – markę AdeZ.

Czytaj także: Całkiem nowa Coca-Cola. Bez kalorii, koloru i o cytrynowym smaku

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama