Aktualizacja: 27.07.2018 16:05 Publikacja: 27.07.2018 12:28
Foto: www.coca-cola.co.uk
The Coca-Cola Company od lat nie ogranicza się już tylko do swojej sztandarowej marki. W swoim portfolio korporacja ma dziesiątki marek, wśród których znajdziemy także takie, które dietetyk może polecić z czystym sumieniem. Na polskim rynku Coca-Cola chce teraz wypromować markę adresowaną do osób dbających o zbilansowaną dietę i unikających produktów odzwierzęcych – markę AdeZ.
Czytaj także: Całkiem nowa Coca-Cola. Bez kalorii, koloru i o cytrynowym smaku
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas