Reklama

Coca-Cola z nowym produktem. Liczy na osoby dbające o zdrowie

Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę AdeZ. Szuka klientów wśród tych, co dbają o zdrową dietę.

Aktualizacja: 27.07.2018 16:05 Publikacja: 27.07.2018 12:28

Coca-Cola z nowym produktem. Liczy na osoby dbające o zdrowie

Foto: www.coca-cola.co.uk

ama

The Coca-Cola Company od lat nie ogranicza się już tylko do swojej sztandarowej marki. W swoim portfolio korporacja ma dziesiątki marek, wśród których znajdziemy także takie, które dietetyk może polecić z czystym sumieniem. Na polskim rynku Coca-Cola chce teraz wypromować markę adresowaną do osób dbających o zbilansowaną dietę i unikających produktów odzwierzęcych – markę AdeZ.

Czytaj także: Całkiem nowa Coca-Cola. Bez kalorii, koloru i o cytrynowym smaku

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama