Moczulski: Polacy polubili bakalie na przekąskę

Rynek bakalii rozwija się bardzo dynamicznie i w tej chwili osiągnął już wartość niemal 1,5 mld zł. Bakalie spowszedniały i dziś, na fali trendów prozdrowotnych, coraz częściej sięgamy po nie jako przekąski - mówił Marek Moczulski, prezes Bakalland w "Studiu Krynica" w salonie "Rzeczpospolitej" podczas XXVIII Forum Ekonomicznego Krynicy.

Publikacja: 06.09.2018 15:23

Marek Moczulski, prezes Bakalland.

Marek Moczulski, prezes Bakalland.

Foto: rp.pl

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem