Aktualizacja: 26.09.2018 18:00 Publikacja: 26.09.2018 09:17
Foto: Bloomberg
Agencja Reutera pisze, że jest to jeden z elementów planu nowego prezesa Dave'a Hoffmana, na wypromowanie nowego elementu menu sieci: napojów i dań śniadaniowych. Sieć ma nadzieję na przyciągnięcie młodych konsumentów.
Nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia 2019 roku.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas