Dunkin' Donuts pozbywa się pączków. Ale tylko z logo

Dunkin' Donuts, amerykańska sieć zamierza usunąć ze swojej nazwy człon Donuts.

Aktualizacja: 26.09.2018 18:00 Publikacja: 26.09.2018 09:17

Dunkin' Donuts pozbywa się pączków. Ale tylko z logo

Foto: Bloomberg

ula

Agencja Reutera pisze, że jest to jeden z elementów planu nowego prezesa Dave'a Hoffmana, na wypromowanie nowego elementu menu sieci: napojów i dań śniadaniowych. Sieć ma nadzieję na przyciągnięcie młodych konsumentów.

Nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia 2019 roku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku