Dunkin' Donuts pozbywa się pączków. Ale tylko z logo

Dunkin' Donuts, amerykańska sieć zamierza usunąć ze swojej nazwy człon Donuts.

Aktualizacja: 26.09.2018 18:00 Publikacja: 26.09.2018 09:17

Dunkin' Donuts pozbywa się pączków. Ale tylko z logo

Foto: Bloomberg

ula

Agencja Reutera pisze, że jest to jeden z elementów planu nowego prezesa Dave'a Hoffmana, na wypromowanie nowego elementu menu sieci: napojów i dań śniadaniowych. Sieć ma nadzieję na przyciągnięcie młodych konsumentów.

Nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia 2019 roku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników