Aktualizacja: 17.12.2018 12:12 Publikacja: 17.12.2018 11:42
Foto: Adobe Stock
Apetyt rośnie w miarę jedzenia – wrocławski browar rzemieślniczy, który zbierał środki na platformie crowdfundingowej, szybko zrealizował swój cel. Zgodnie z ogłoszoną 19 listopada ofertą, w zamian za udziały i pakiety benefitów, Doctor Brew chciał zebrać 2 mln zł, by kupić browar we Lwówku od spółki posła Marka Jakubiaka - Grupy Browary Regionalne Jakubiak. W ciągu niespełna miesiąca zbiórki inwestorzy wpłacili 2,47 mln zł i do 17 grudnia przekroczyli cel kampanii o blisko jedną czwartą.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas