Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald's rozdaje darmowe cheeseburgery w Blue Monday

Amerykańska sieć fast-food postanowiła "osłodzić" najbardziej depresyjny dzień w roku i rozdać za darmo cheeseburgery. Niestety nie w Polsce na Wyspach Brytyjskich.

Aktualizacja: 21.01.2019 11:11 Publikacja: 21.01.2019 11:02

McDonald's rozdaje darmowe cheeseburgery w Blue Monday

Foto: Bloomberg

Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny dzień w roku, to termin wymyślony przez psychologa Cliffa Arnalla, który w ten sposób nazwał najgorszy i najbardziej depresyjny dzień w roku. Według Arnalla przypada on w trzeci poniedziałek stycznia - w tym roku Blue Monday wpada dziś, 21 stycznia.

Promocja z okazji Blue Monday ma trwać pięć dni - do piątku 25 stycznia pisze dziennik "The Independent". Żeby z niej skorzystać trzeba koniecznie mieć w smartfonie aplikację McDonald's (z Google Play lub App store) i zarejestrować się podając imię i nazwisko oraz adres mejlowy. Wystarczy zamówić darmowa kanapkę w zakładce "oferty" a następnie odebrać w najbliższym lokalu McDonald's. Każdemu klientowi przysługuje po jednej kanapce. Nie trzeba składać też większego zamówienia - wystarczy zamówić jedna, darmową kanapkę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama