Aktualizacja: 09.02.2019 17:01 Publikacja: 09.02.2019 14:54
Foto: materiały prasowe
Coca-Cola nawiązała współpracę z Piotrem Młodożeńcem, wszechstronnym artystą – malarzem, rysownikiem, grafikiem i autorem filmów animowanych. Nawiązująca stylistyką do pop-artu sztuka Młodożeńca okazała się idealnie wpisywać w nową kampanię Coca-Coli nawiązującą do tego, co niegdyś o słynnym napoju powiedział ikoniczny artysta pop-artu Andy Warhol. - Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – mówił o Coca-Coli Warhol.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas