Coca-Cola nawiązała współpracę z Piotrem Młodożeńcem, wszechstronnym artystą – malarzem, rysownikiem, grafikiem i autorem filmów animowanych. Nawiązująca stylistyką do pop-artu sztuka Młodożeńca okazała się idealnie wpisywać w nową kampanię Coca-Coli nawiązującą do tego, co niegdyś o słynnym napoju powiedział ikoniczny artysta pop-artu Andy Warhol. - Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – mówił o Coca-Coli Warhol.
Efektem współpracy jest mural w Warszawie, przy ulicy Targowej, na którym można dojrzeć charakterystyczny kontur klasycznej butelki Coca-Coli.
- Z radością przyjąłem propozycję muralowego projektu konturowej butelki Coca-Cola. Tym bardziej, że zastosowałem proste kolory i czarne rastrowe działanie, po które często ostatnio sięgam. Projekt jest czytelny, wyrazisty, a poprzez zastosowane barwy również elektryzujący. A tego szczególnie potrzebuje przestrzeń miasta - powiedział Piotr Młodożeniec.
Mural, którego mecenasem jest Coca-Cola to część kampanii „Ikona powraca" nawiązującej do strategii „One brand" (jedna marka). Coca-Cola zakłada tu promowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu zgodny z preferencjami konsumentów. Kampania zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2019 roku i obecna jest w TV, radiu, kinach, internecie i w mediach społecznościowych. Ambasadorami kampanii, co ma symbolizować most między pokoleniami, są Piotr Fronczewski oraz youtuber ReZiego.