Reklama

Piotr Młodożeniec namalował mural dla Coca-Coli

W Warszawie powstał mural znanego artysty Piotra Młodożeńca. To równocześnie sztuka i reklama.

Aktualizacja: 09.02.2019 17:01 Publikacja: 09.02.2019 14:54

Piotr Młodożeniec namalował mural dla Coca-Coli

Foto: materiały prasowe

Coca-Cola nawiązała współpracę z Piotrem Młodożeńcem, wszechstronnym artystą – malarzem, rysownikiem, grafikiem i autorem filmów animowanych. Nawiązująca stylistyką do pop-artu sztuka Młodożeńca okazała się idealnie wpisywać w nową kampanię Coca-Coli nawiązującą do tego, co niegdyś o słynnym napoju powiedział ikoniczny artysta pop-artu Andy Warhol. - Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – mówił o Coca-Coli Warhol.

Efektem współpracy jest mural w Warszawie, przy ulicy Targowej, na którym można dojrzeć charakterystyczny kontur klasycznej butelki Coca-Coli.

Foto: Lukasz Krol www.lukaszkrol.com

- Z radością przyjąłem propozycję muralowego projektu konturowej butelki Coca-Cola. Tym bardziej, że zastosowałem proste kolory i czarne rastrowe działanie, po które często ostatnio sięgam. Projekt jest czytelny, wyrazisty, a poprzez zastosowane barwy również elektryzujący. A tego szczególnie potrzebuje przestrzeń miasta - powiedział Piotr Młodożeniec.

Mural, którego mecenasem jest Coca-Cola to część kampanii „Ikona powraca" nawiązującej do strategii „One brand" (jedna marka). Coca-Cola zakłada tu promowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu zgodny z preferencjami konsumentów. Kampania zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2019 roku i obecna jest w TV, radiu, kinach, internecie i w mediach społecznościowych. Ambasadorami kampanii, co ma symbolizować most między pokoleniami, są Piotr Fronczewski oraz youtuber ReZiego.

Reklama
Reklama

- Kreatywność to jedna z cech wyróżniających markę Coca-Cola od momentu powstania: od zawsze było nam po drodze z nieszablonowym podejściem i torowaniem nowych ścieżek. Współpraca z Piotrem Młodożeńcem jest tego najlepszym dowodem. Jednak nie ograniczamy kreatywności wyłącznie do uznanych, rozpoznawalnych twórców, dając tym samym szansę również zdolnym debiutantom, jak w przypadku wspierania konkursu Papaya Young Directors - podkreśla Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola. Coca-Cola dostępna jest w Polsce od 1957 roku. Po przemianach w 1989 roku The Coca-Cola Company pojawiła się bezpośrednio na polskim rynku poprzez spółki zależne – Coca-Cola Poland Services i Coca-Cola HBC Polska. Koncern jest właścicielem ponad 500 marek napojów bezalkoholowych sprzedawanych na 200 rynkach na świecie. W Polsce obok swojego flagowego napoju sprzedawane są także Fanta, Sprite, Kinley Tonic, Powerade czy soki i napoje marki Cappy. Markami Coca-Coli są także wody Kropla Beskidu czy Kropla Delice.

Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama