Reklama
Rozwiń
Reklama

Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Kobiece mleko nie jest już tylko i wyłącznie dla dzieci. Koncerny spożywcze odkryły prozdrowotne zalety kobiecego mleka.

Aktualizacja: 12.04.2019 21:42 Publikacja: 12.04.2019 17:34

Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Foto: Adobe Stock

ula

Najnowsze badania sugerują, że jeden składnik ludzkiego mleka może zapewnić korzyści zdrowotne zarówno dorosłym, jak i niemowlętom - informuje Bloomberg.

Światowe giganty chemiczne jak DowDuPont i BASF inwestują miliony w zwiększenie produkcji cukru znajdującego się naturalnie w mleku matki. Twórcy preparatów dla niemowląt, tacy jak Nestle, nie nadążają z produkcją wystarczającej ilości syntetycznego oligosacharydu - cukru, który nie ulega strawieniu. Rola oligosacharydów polega na odżywianiu flory bakteryjnej w układzie pokarmowym dziecka.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week- duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama