Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Kobiece mleko nie jest już tylko i wyłącznie dla dzieci. Koncerny spożywcze odkryły prozdrowotne zalety kobiecego mleka.

Aktualizacja: 12.04.2019 21:42 Publikacja: 12.04.2019 17:34

Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Foto: Adobe Stock

ula

Najnowsze badania sugerują, że jeden składnik ludzkiego mleka może zapewnić korzyści zdrowotne zarówno dorosłym, jak i niemowlętom - informuje Bloomberg.

Światowe giganty chemiczne jak DowDuPont i BASF inwestują miliony w zwiększenie produkcji cukru znajdującego się naturalnie w mleku matki. Twórcy preparatów dla niemowląt, tacy jak Nestle, nie nadążają z produkcją wystarczającej ilości syntetycznego oligosacharydu - cukru, który nie ulega strawieniu. Rola oligosacharydów polega na odżywianiu flory bakteryjnej w układzie pokarmowym dziecka.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama