Reklama
Rozwiń
Reklama

Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Kobiece mleko nie jest już tylko i wyłącznie dla dzieci. Koncerny spożywcze odkryły prozdrowotne zalety kobiecego mleka.

Aktualizacja: 12.04.2019 21:42 Publikacja: 12.04.2019 17:34

Kobiece mleko nie tylko dla dzieci. Koncerny mają nowy hit biznesowy

Foto: Adobe Stock

ula

Najnowsze badania sugerują, że jeden składnik ludzkiego mleka może zapewnić korzyści zdrowotne zarówno dorosłym, jak i niemowlętom - informuje Bloomberg.

Światowe giganty chemiczne jak DowDuPont i BASF inwestują miliony w zwiększenie produkcji cukru znajdującego się naturalnie w mleku matki. Twórcy preparatów dla niemowląt, tacy jak Nestle, nie nadążają z produkcją wystarczającej ilości syntetycznego oligosacharydu - cukru, który nie ulega strawieniu. Rola oligosacharydów polega na odżywianiu flory bakteryjnej w układzie pokarmowym dziecka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama