Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestle wyprodukowało czekoladę bez cukru

Koncern Nestle znalazł sposób na robienie czekolady, bez konieczności dodawania do niej cukru. Jedynym, naturalnym cukrem w tej czekoladzie jest ten zawarty w kakao.

Aktualizacja: 16.07.2019 19:02 Publikacja: 16.07.2019 18:21

Nestle wyprodukowało czekoladę bez cukru

Foto: 123rf.com

ula

Zamiast cukru, firma wykorzystuje białą pulpę pokrywającą ziarna kakaowca. Do tej pory trafiała ona do śmieci, ale okazało się, że zawiera ona sporo cukru, który można wykorzystać. Nowa, odcukrzona czekolada, będzie zawierać 40 procent mniej cukru niż dotychczas - informuje agencja Bloomberga.

Jesienią tego roku w Japonii koncern rozpocznie sprzedaż batonów KitKat z 70 procent ciemnej czekolady, wytworzone zgodnie z nową recepturą. Batoniki nie będą zawierały żadnego dodatkowego cukru, poza tym z pulpy oblepiającej owoce kakaowca. Nowe batoniki będą zawierały 40 procent mniej cukru niż dotychczas.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama