Reklama

McDonald's walczy z negatywnym trendem sprzedaży

"Nowoczesna, postępowa spółka hamburgerowa" – tak ma wyglądać McDonald's Corp. według nowego szefa spółki Steve'a Easterbrooka. Nową strategię sieci restauracji inwestorzy poznają już 4 maja.

Aktualizacja: 23.04.2015 07:34 Publikacja: 23.04.2015 07:13

McDonald's walczy z negatywnym trendem sprzedaży

Foto: Bloomberg

Taką obietnicę złożył Easterbrook podczas swojej pierwszej konferencji z analitykami i inwestorami. Sieć restauracji próbuje walczyć ze spadającą frekwencją i obrotami. Easterbrook tłumaczył inwestorom, że chce zmienić sposób myślenia konsumentów o jakości oferowanych przez McDonald's potraw. Przypomniał, że chce zamawiać mięso kurczaków produkowanych z mniejszą ilością antybiotyków. Inne opcje, to wydłużenie czasu serwowania zestawów śniadaniowych, serwowanie hamburgerów z mięsa najwyższej jakości oraz uruchomienie barów sałatkowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama