McDonald's walczy z negatywnym trendem sprzedaży

"Nowoczesna, postępowa spółka hamburgerowa" – tak ma wyglądać McDonald's Corp. według nowego szefa spółki Steve'a Easterbrooka. Nową strategię sieci restauracji inwestorzy poznają już 4 maja.

Aktualizacja: 23.04.2015 07:34 Publikacja: 23.04.2015 07:13

McDonald's walczy z negatywnym trendem sprzedaży

Foto: Bloomberg

Taką obietnicę złożył Easterbrook podczas swojej pierwszej konferencji z analitykami i inwestorami. Sieć restauracji próbuje walczyć ze spadającą frekwencją i obrotami. Easterbrook tłumaczył inwestorom, że chce zmienić sposób myślenia konsumentów o jakości oferowanych przez McDonald's potraw. Przypomniał, że chce zamawiać mięso kurczaków produkowanych z mniejszą ilością antybiotyków. Inne opcje, to wydłużenie czasu serwowania zestawów śniadaniowych, serwowanie hamburgerów z mięsa najwyższej jakości oraz uruchomienie barów sałatkowych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę