Wino z sokiem, czyli nowa moda nad Wisłą

Po tym, jak nasz rynek zalały wódki i piwa smakowe o mniejszej zawartości alkoholu, firmy alkoholowe zaczynają kusić nas trunkami gronowymi z dodatkiem soków owocowych. Liczą, że powtórzą one sukces cydru.

Publikacja: 11.08.2015 07:36

Wino z sokiem, czyli nowa moda nad Wisłą

Foto: Bloomberg

Produkty, o których mowa zaliczane są do kategorii aromatyzowanych koktajli i napojów na bazie wina. Boom na tego rodzaju wyroby można zaobserwować zwłaszcza na dojrzałych rynkach winiarskich: we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii oraz wśród konsumentów win słodkich: w Czechach i Polsce – informuje Polska Rada Winiarstwa.

Jak dodaje, produkty te wpisują się w wyraźny u nas trend poszukiwania nowych smaków i lżejszych alkoholi, stanowiąc bardziej elegancką alternatywę dla piw smakowych, takich jak radler, gotowych drinków czy coraz bardziej popularnych cydrów.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę