Aktualizacja: 08.11.2015 13:09 Publikacja: 08.11.2015 12:11
Foto: 123RF
- Rok 2015 jest rekordowy dla branży napojów bezalkoholowych. Ostatnio tak duże wzrosty sprzedaży zanotowała w 2008 roku - mówi "Rzeczpospolitej" Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych firmy Coca-Cola HBC Polska.
Od stycznia do września tego roku - nie licząc lokali gastronomicznych - Polacy wydali na napoje orzeźwiające ponad 10 mld zł. To o 6,6 proc. więcej niż w tym samym czasie rok wcześniej - podaje Coca-Cola HBC Polska z firmą badawczą Nielsen.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas