Reklama

Carlsberg chce rosnąć szybciej niż rynek

W 2016 r. producent Okocimia, Kasztelana i Harnasia chce zwiększyć wartość swojej sprzedaży o 2-3 proc. Licząc w litrach ma być ona o 1-2 proc. wyższa niż w 2015 r.

Publikacja: 15.03.2016 12:22

Carlsberg chce rosnąć szybciej niż rynek

Foto: 123rf.com

- Będziemy koncentrować się na budowaniu wartości sprzedaży – zapowiedział podczas wtorkowej konferencji Tomasz Bławat, prezes firmy Carlsberg Polska.

Trzeci producent piwa w Polsce chce tego dokonać m.in. inwestując w nowe produkty spod znaku piwnych specjalności.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama