Letnia ofensywa smaków

Firmy z sezonową ofertą już teraz zaczynają walkę o rynek.

Publikacja: 16.03.2016 21:00

Letnia ofensywa smaków

Foto: 123RF

– Zdobycie w 2015 r. pozycji lidera sprzedaży lodów familijnych oraz coraz lepiej rozwinięta dystrybucja sprawiły, że zdecydowaliśmy się na mocniejsze wejście w segment lodów impulsowych – powiedział podczas środowej konferencji Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan Lody od pokoleń.

Mają jej w tym pomóc lody w kubeczkach o pojemności 125 ml z łyżeczką. Moment wejścia na rynek nie jest przypadkowy. Żniwa na rynku lodów zjadanych tuż po zakupie – przypada na nie ok. 60 proc. łącznej sprzedaży mrożonych deserów – zaczynają się w kwietniu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem