Reklama

Letnia ofensywa smaków

Firmy z sezonową ofertą już teraz zaczynają walkę o rynek.

Publikacja: 16.03.2016 21:00

Letnia ofensywa smaków

Foto: 123RF

– Zdobycie w 2015 r. pozycji lidera sprzedaży lodów familijnych oraz coraz lepiej rozwinięta dystrybucja sprawiły, że zdecydowaliśmy się na mocniejsze wejście w segment lodów impulsowych – powiedział podczas środowej konferencji Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan Lody od pokoleń.

Mają jej w tym pomóc lody w kubeczkach o pojemności 125 ml z łyżeczką. Moment wejścia na rynek nie jest przypadkowy. Żniwa na rynku lodów zjadanych tuż po zakupie – przypada na nie ok. 60 proc. łącznej sprzedaży mrożonych deserów – zaczynają się w kwietniu.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama