Spółka nie poinformowała na razie, jaką kwotą podzieli się z akcjonariuszami. Z zysku za 2014 rok na dywidendę Wawel przeznaczył niespełna 30 mln zł, co dawało 20 zł na akcję.
W 2015 roku Wawel miał prawie 93 mln zł zysku netto. Był on 5 proc. wyższy niż w 2014 r. Przychody producenta czekolady i cukierków zwiększyły się o 6 proc. do ok. 631,2 mln zł. Szczególnie szybko rośnie eksport firmy. W ubiegłym roku zwiększył się o niemal 26 proc. do ponad 49,9 mln zł.
- Pozyskujemy nowe rynki zbytu, dzięki wysokiej jakości wyrobów i szerokiej ofercie produktowej, odpowiadającej na zróżnicowane potrzeby klientów zagranicznych. Skupiamy się przede wszystkim na rynkach Unii Europejskiej i obecności naszych produktów w coraz większej liczbie zagranicznych sieci handlowych – komentuje Dariusz Orłowski, prezes Wawelu.
W 2015 r. Wawel rozpoczął budowę nowego zakładu produkcyjnego w Dobczycach. - Inwestycja ta pozwoli na znaczne zwiększenie mocy produkcyjnych, a także umożliwi poszerzenie portfela produktów, dzięki nowoczesnym liniom produkcyjnym i rozwiązaniom technologicznym – zapewnia prezes Wawelu.