Reklama

Piłkarskie Euro rozkręci sprzedaż piwa

Mistrzostwa w piłce nożnej będą kluczowe dla wyników browarów w 2016 roku. Ale nie wywołają hossy.

Publikacja: 18.05.2016 22:00

Piłkarskie Euro rozkręci sprzedaż piwa

Foto: 123RF

– Jeżeli pogoda będzie równie dobra jak podczas Euro 2012, to od maja do końca lipca sprzedaż piwa może być o 4,5 proc. wyższa niż w tym samym czasie przed rokiem – mówi „Rzeczpospolitej" Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej (KP), lidera polskiego rynku piwa należącego do grupy SABMiller.

Kiedy Polska i Ukraina organizowały Euro 2012, sprzedaż piwa w okresie od maja do lipca zwiększyła się rok do roku o 6 proc. Wówczas jednak sprzedaż napędzili nie tylko polscy kibice, ale także goście z zagranicy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama