Piłkarskie Euro rozkręci sprzedaż piwa

Mistrzostwa w piłce nożnej będą kluczowe dla wyników browarów w 2016 roku. Ale nie wywołają hossy.

Publikacja: 18.05.2016 22:00

Piłkarskie Euro rozkręci sprzedaż piwa

Foto: 123RF

– Jeżeli pogoda będzie równie dobra jak podczas Euro 2012, to od maja do końca lipca sprzedaż piwa może być o 4,5 proc. wyższa niż w tym samym czasie przed rokiem – mówi „Rzeczpospolitej" Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej (KP), lidera polskiego rynku piwa należącego do grupy SABMiller.

Kiedy Polska i Ukraina organizowały Euro 2012, sprzedaż piwa w okresie od maja do lipca zwiększyła się rok do roku o 6 proc. Wówczas jednak sprzedaż napędzili nie tylko polscy kibice, ale także goście z zagranicy.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę