Reklama
Rozwiń

Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany

Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany. Boom byłby jeszcze większy, gdyby nie wysokie ceny małej czarnej.

Publikacja: 01.06.2016 19:50

Już niemal 30 proc. Polaków pije kawę poza domem kilka razy w tygodniu – wynika z raportu Cafe Monitor 2016 firmy ARC Rynek i Opinia. Zmianie przyzwyczajeń miłośników małej czarnej sprzyja rosnąca liczba punktów.

– Oferta kawowa pojawia się w miejscach, gdzie jej do tej pory nie było: w piekarniociastkarniach czy kioskach z prasą. Bardzo wysoki odsetek badanych pije kawę na stacjach benzynowych – komentuje Katarzyna Knothe z ARC Rynek i Opinia.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement